Niños a la mar

28 07 2007

ninos4sorolla.jpg

Sé que no s’espera això d’una estrella de rock de la meva entitat, però propòs que anem amb els nostres menuts, nebots, fills, etc. al Aquarium i a la mar el dissabte que ve. En Toni durà a na Clara i na Petra podria dur a la seva Lucie Liu, apart de pares i mares en edat de merecer. Ah, preparau vaselina perque l’entrada al susodich puesto hace daño. Podriem quedar rollo les 10 i anar a la platja petita de Cala Blava i després allà.  Ay, los tiempos cambian que es una barbaridad. Com diu en Sabina;  yo, que había jurado morir sin descendencia, como murió mi padre.

Acciones

Information

7 responses

29 07 2007
Joao M

M’apunt, per no fer-me un feo, ja que he estat jo qui ha proposat això.

30 07 2007
María José

Yo me apunto, mañana de niños y luego a Binibona

30 07 2007
laia

Me pareix bona idea, jo també duré es meu petit ( en Nicholas)!es gran, està viatjant per tant només serem dos i Carol…allà estarem també! ja saps que jo de botellón poca cosa, una orxateta i “vaquexuta”!
laia

31 07 2007
Sofia

yo como no tengo niños el sabado me voy a currar, y si os acordais llevad el dni al aquarium pa que os rebajen 3 euritos, porque os van a pegar un polvo…

1 08 2007
aravadeblog

Hola nins, jo he de xerrar amb sa meva germana, o se encara si vendre,ja vos ho confirmare
Un beso,Petra

1 08 2007
santiago y eva

confirmamos ausencia en el aquarium,no me parece buena idea madrugar un sabado de agosto y pagar 45 euros para ver unos peces que no te puedes comer,aunque en realidad me encantaria ir y creo que sera muy divertido.nos vemos en manresa o en binibona.felicito a joan por su iniciativa.

1 08 2007
cris

Soy pobre, no soy madre y creo firmemente en la liberación animal. Nos vemos por la tarde

Responder

